2 + 3 augustus (Burgos / Caririon de los Condes)

3 augustus 2012 - Bustillo del Páramo de Carrión, Spanje

2+3 augustus, woensdag+donderdag (Burgos / Estepar / Hontanas / Castrojeritz / Rio Pisuerga / Fromista / Carrion de los Condos)
Gisteren, 2 augustus, een rustdag gehad: kleding gewassen, een stukje gewandeld door een natuurgebied (met een glijbaan voor kinderen) en Burgos bekeken: Burgos heeft een mooie kathedraal. We hebben daar ieder twee biertjes op en twee tapas: 13,80 euro.
Vandaag weer vroeg vertrokken: sMorgens heerlijk wind mee en daarna de Meseda op: een droog kaal heuvelachtig gebied met enkele zonnebloemen en verder niets. Het was warm, maar wel te doen. Vandaag een stuk met twee Vlamingen gefietst: een man en een vrouw die 6 augustus 29 jaar getrouwd zijn. Met dove jongen uit Madrid een klein stukje gefietst.
Balhoofd van Ronald zijn fiets bij fietsenmaker laten vastdraaien.
Vanavond gepraat op de camping met Henk Kalf, een oude marathonloper. Ongelooflijk veel muggen op de camping.
35 graden en onbewolkt.
115 km gefietst.

1. Zoon 1:
    Hoi,

Ik heb ook nog even jullie party tent geleend, want vanavond gaan we met vrienden bij ons thuis bbqen, maar de weersvoorspelling is nog niet echt denderend. Mogelijk regen en onweer. Morgen jullie trouwdag en mijn verjaardag. Alvast hartelijk gefeliciteerd van Ellen, Tim en mij. We bellen morgen even als oma er is. Fiets ze vandaag. Op de kaart te zien zijn jullie nu ongeveer/ bijna halverwege. Jullie kunnen bijna gaan aftellen.

Doei
    Hijo UNO.
  2. Agnes:
    4 augustus 2012
    Tjonge, jonge 115 km gefietst bij 35gr. Gelukkig doen jullie het rustig aan!!
  3. Ria Peerdeman:
    4 augustus 2012
    tjonge jonge, 115 km en dan beloond worden met muggen. En morgen 35 jaar (als ik 't goed heb) getrouwd. Gefeliciteerd daarmee en ook met Bas. Wij gaan morgen hem in Utrecht feliciteren. Veel sterkte, maar vooral veel plezier.
    Ria
  4. Miriam:
    4 augustus 2012
    Hartelijk dank voor de kaart uit Estelle, erg leuk om te ontvangen, dank daarvoor!mijn stoere oom en tante zo beschrijf ik jullie nu.echt leuk om te horen dat jullie er lol in hebben.ga zo door!
  5. Miriam:
    5 augustus 2012
    Maak ik toch een schrijf fout!
    Het moet natuurlijk Estella zijn.
  6. Tante Sjaan en ome Jan:
    5 augustus 2012
    We volgen jullie reis met belangstelling en geven het geprint door aan je moeder
  7. Rinij H.:
    8 augustus 2012
    Ronald,
    Volg jullie reis via deze weblog.
    Van Ron deze site gestuurd gekregen.
    Lijkt me erg warm 35 graden, maar jullie zijn natuurlijk al getraind! :)).
    Fijn dat jullie de voorverkenning doen.

Nog een leuke tijd en lees jullie verhalen wel de komende weken...
    Groet, Rinij
  8. Rinij H.:
    8 augustus 2012
    Ronald,
    Volg jullie reis via deze weblog.
    Van Ron deze site gestuurd gekregen.
    Lijkt me erg warm 35 graden, maar jullie zijn natuurlijk al getraind! :)).
    Fijn dat jullie de voorverkenning doen.

Nog een leuke tijd en lees jullie verhalen wel de komende weken...
    Groet, Rinij