9 mei Alençon

9 mei 2024 - Colombiers, Frankrijk

Heerlijk geslapen vannacht in de caravan!

Om 7.00 uur gewekt door de wekker.

Even wat gegeten, de caravan weer aangekoppeld en om 8.30 uur weer op pad.

We zijn niet via Parijs gereden maar via Rouen. Dat rijdt heerlijk rustig! Heel weinig auto's op de weg!

IMG20240509151502

Alleen in Rouen: oeps! Bijna 2x een tunnel in van 260cm hoog; de caravan is 258cm hoog!! We konden gelukkig net op tijd de andere rijbaan nemen! Dat risico willen we natuurlijk niét nemen!

Onderweg drinken we zelfgemaakte koffie en thee in de auto. Af en toe even stoppen om de benen te strekken en Spijker te laten drinken en plassen.

Vandaag de meeste kilometers gereden: 480 km.

Om ongeveer 15.45 uur aangekomen op Camping Aux Prés d'Écouves, een boscamping. Deze camping ligt ongeveer 10 km van de snelweg en ook 10 km vanaf Alençon.

Het is een leuke kleine camping, alleen net te weinig sanitair. Ook is het sanitair verouderd.

IMG20240509194334

Vanaf de camping kan heerlijk gewandeld worden. Er zijn 2 ezels op de camping. En nee, Ronald is het niet! Hahaha!

IMG20240509204913

Vanmiddag is de zon gaan schijnen! Heerlijk! En 's avonds nog tot laat buiten gezeten. Dat is het échte camping leven.

1. Bram, Anne, Hanna en Jonas xxxx:
    9 mei 2024
    Mooi beest zo'n ezel en lekker op weg al. Morgen de grote dag, 70 in La France mon pappa! Champagne ontbijt? Bonne courage! Grande bisous, le deuxieme fils
  2. Ronald en Tonny op reis!:
    Hahaha! Nee, geen champagne-ontbijt maar weer lekker onderweg vanaf 8.45 uur
  3. Erin:
    10 mei 2024
    Die ezels zijn zo schattig 🥰
  4. Ronald en Tonny op reis!:
    10 mei 2024
    Ja, ze zijn erg schattig Moppie!
  5. Hans en Jessie:
    10 mei 2024
    Er is er een 70 hoera hoera!
    Fijne dag
  6. Ronald en Tonny op reis!:
    10 mei 2024
    Dankjewel Hans en Jessie!

Jouw reactie