Voorbereidingen

2 april 2024 - Vleuten, Nederland

Hallo allemaal!

We gaan dit jaar voor het eerst lang met de caravan op vakantie: 6 1/2 week! Heerlijk!

We hebben een prachtige nieuwe caravan gekocht: een Caravelair Artica 492, waar we ontzettend blij mee zijn! We mogen de nieuwe auto van Bram en Anne meenemen: een Skoda Superb! We gaan dus met een prachtige nieuwe combinatie op pad! We zijn benieuwd hoe dat rijdt!

IMG-20240323-WA0004

Omdat het de eerste keer is dat we met Ome Cor (auto) en Tante Nel (caravan) op vakantie gaan, zetten we de caravan 4 mei op camping Het Grote Bos in Driebergen. Daar kijken we of alles goed werkt en of we nog wat nodig hebben.

8 mei moet Tonny 's morgens nog werken. Na het werk gaat Tonny naar huis, kleedt zich om, nog de laatste spullen pakken en dan vertrekken we. We hopen dat we die dag niet al te veel files hebben, want dan is het de woensdag vóór Hemelvaart.

We gaan een rondreis maken door het binnenland van Spanje.

De eerste stop zal voorbij Gent zijn, op camping Groeneveld.

IMG_20240402_220625

Hieronder staat onze planning, maar een planning is er om van af te wijken.

Héél veel zin in!

Leuk dat jullie ons volgen!

Groetjes,

Ronald en Tonny

PLANNING

8 mei 198 km Aankomst Camping Groeneveld te Deinze, België

9 mei 472 km Aankomst Camping Aux Prés d’Écouves, Frankrijk

10 mei 265 km  Aankomst camping Du Futur (=in Poitiers)  Ronald jarig: 70 jaar!!!!!

11 mei 410 km  Aankomst Aire Naturelle de Camping De Toy, Frankrijk

12 mei / 16 mei 190 km Aankomst Camping Ordesa, Spanje  (National Park Ordesa, Pyreneeën)

16 mei /19 mei 320 km Aankomst Camping Ciudad de Albarracin (Albarracin)

19 mei / 22 mei 165 km Aankomst Camping Sandaya Valencia (Valencia)

22 mei / 26 mei 260 km Aankomst Camping Sierra Espuna (Murcia)

26 mei /30 mei 270 km Aankomst Camping Las Lomas (Sierra Nevada + Granada)

30 mei / 02 juni 185 km Aankomst Camping La Albolafia (Cordoba)

02 juni / 04 juni 140 km Aankomst Camping La Sierrecilla te Humilladero (Malaga)

04 juni / 07 juni 205 km Aankomst Camping Huttopia Parque de Donana (Sevilla)

07 juni / 09 juni 240 km Aankomst camping Merida (Merida)

09 juni / 11 juni 150 km Aankomst Camping Parque Nacional de Monfrague  (Nationaal park Monfrague)

11 juni / 13 juni 145 km Aankomst Camping Regio bij Salamanca (Salamanca)

13 juni / 16 juni 345 km  Aankomst Camping La Viorna Picos (Picos d'Europe  )

16 juni 400 km Aankomst Aire Naturelle de Camping De Toy, Frankrijk

17 juni 375 km Aankomst camping Du Futur

18 juni / 20 juni 260 km Aankomst Camping Aux Pres d’Ecouves

20 juni 472 km  Aankomst Camping Groeneveld te Deinze, België

21 juni 198 km  Aankomst THUIS

1. Bram, Anne, Hanna en Jonas xxxx:
    1 mei 2024
    Geweldig!! Wij gaan jullie op de voet volgen. Veel plezier Ronald, Tonny en natuurlijk Spijker op deze bijzondere, heerlijk lange rondreis! Nog 1 weekje!

Jouw reactie